+31 (0)20-6855031

BaseNet Advocatuur login

X

Indien u beschikt over een BaseNet Advocatuur account kunt u hier inloggen.





Heeft u nog geen BaseNet? Vraag dan vrijblijvend onze presentatie aan.

Declareren

Doordat alle gegevens (dossier, cliënt, uren, etc.) reeds in het systeem staan, is het declareren een fluitje van een cent.

Eenvoudig uw uren en overige kosten declareren

U hoeft geen accountant te zijn om eenvoudig met afwijkende uurtarieven, kantoorkosten, fixed fees, voorschotten, verschotten, enz. te werken. U geeft enkel een getal in, het systeem doet de rest.

Uurtarieven hoeven slechts eenmaal ingebracht te worden, maar het is tevens mogelijk per dossier een afwijking te maken. Dit kan per medewerker en per periode op dossierniveau ingesteld worden.

Een factuur splitsen

Een factuur kan ook automatisch gesplitst worden (op basis van een vast bedrag of percentages). Met name handig voor mediation, echtscheidingen en arbeidsconflicten.

U beschikt standaard over een optimale factuur-layout die middels de input huidige kantoren tot stand is gekomen. Tevens is het mogelijk om deze standaard helemaal op wens aan te passen.

Facturatie per post of e-mail

Declaraties kunnen per post verzonden worden, maar er kan ook voor gekozen worden deze direct per e-mail te versturen als PDF bijlage (met logo en kantoorgegevens).

Declareren is onderdeel van het Professional pakket van BaseNet Advocatuur.
Bereken uw investering

Probeer onze demonstraties
"Wij hebben Basenet mogen ervaren als een stabiele en innovatieve oplossing in de hectische wereld van de advocatuur. Absoluut een aanrader!" Mr. Edwin Henkelman, partner bij Henkelman & Grimm Advocaten & mediators in Groningen
Mr. Edwin Henkelman, partner bij Henkelman & Grimm Advocaten & mediators in Groningen
"

Sinds 2008 is ons kantoor een zeer tevreden gebruiker van Basenet. Wij hebben de afgelopen jaren het gebruikersgemak en de kwaliteit van Basenet mogen ervaren.

Onze kantoorvoering is radicaal veranderd. De mogelijkheden om overal het dossier te kunnen inkijken, of nog snel een roltermijn te checken, geeft veel rust en zorgt ervoor dat het aanwezig hebben van een fysiek dossier bij (bijvoorbeeld) een extern bespreking niet noodzakelijk is. Onze medewerkers kunnen daarnaast zeer goed met het gebruiksvriendelijke systeem uit de voeten.

De integrale oplossing die Basenet biedt zorgt ervoor dat er geen uren verloren gaan, alle werkzaamheden worden overzichtelijk bij het betreffende dossier weggeboekt en zelfs "weg van kantoor", bijvoorbeeld bij het wachten tussen zittingen, kan men via Basenet, alsmede via de app, de post nakijken, concepten corrigeren en instructies doorgeven, zodat het werk wel door gaat. Er wordt veel efficiënter gewerkt.

Wij hebben Basenet mogen ervaren als een stabiele en innovatieve oplossing in de hectische wereld van de advocatuur. Absoluut een aanrader!

"
toon meer / toon minder

Verouderde browser gedetecteerd

X

U gebruikt een verouderde internet browser. Om onze website optimaal te kunnen gebruiken raden wij u aan uw internet browser te updaten.

Deze website maakt gebruik van cookies. Dit doen wij om u middels onze website zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid.
Gratis vrijblijvende presentatie op locatie.