+31 (0)20-6855031

BaseNet Advocatuur login

X

Indien u beschikt over een BaseNet Advocatuur account kunt u hier inloggen.





Heeft u nog geen BaseNet? Vraag dan vrijblijvend onze presentatie aan.

Dossierbeheer

Binnen BaseNet Advocatuur vormt het digitale dossier de basis van de software. Aan het dossier kunt u onder andere e-mails, brieven, uren, taken en relaties koppelen.

Bij de invoer van een nieuw dossier controleert de software automatisch op tegengestelde belangen.

Na het invoeren van de gegevens kunt u eventueel een dossiervoorblad uitdraaien met hierin de meest relevante gegevens van het dossier.

Dossier als middelpunt

Doordat alle gegevens worden gekoppeld aan het dossier is alle informatie snel en overzichtelijk terug te vinden.

Toevoegingszaken

Ook het registreren van toevoegingszaken behoort standaard tot de mogelijkheden. Het is zelfs mogelijk om uw ingevoerde gegevens direct in een toevoegingsaanvraag vanuit BaseNet op te roepen.

Dossierbeheer is onderdeel van het Basic en Professional pakket van BaseNet Advocatuur.
Bereken uw investering

Probeer onze demonstraties
"Essentieel voor flexibiliteit is altijd en overal bij je data kunnen.
Op kantoor, in de trein maar ook tijdens het zeilen."
mr. Jan Gerrit Kroon, advocaat / partner bij Blue Legal in Breda
mr. Jan Gerrit Kroon, advocaat / partner bij Blue Legal in Breda
"mr. Jan Gerrit Kroon,
advocaat / partner bij Blue Legal in Breda"
toon meer / toon minder

Verouderde browser gedetecteerd

X

U gebruikt een verouderde internet browser. Om onze website optimaal te kunnen gebruiken raden wij u aan uw internet browser te updaten.

Deze website maakt gebruik van cookies. Dit doen wij om u middels onze website zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid.
Gratis vrijblijvende presentatie op locatie.