Overstappen

BaseNet, de eerste stap naar een All-In-One online omgeving.

BaseNet levert een online totaaloplossing voor advocaten! Alle facetten van de praktijkvoering van een advocaat zijn geïntegreerd in één systeem. Al meer dan 2.000 advocatenkantoren in Nederland gingen u voor en daarmee is BaseNet marktleider voor software in de advocatuur. Door de doordachte opzet van het pakket hoeft er niet meer geschakeld te worden tussen verschillende programma’s en bespaart u veel tijd. Om te werken met BaseNet heeft u enkel een computer met internetverbinding en Microsoft Office nodig. BaseNet ontzorgt u op het gebied van ICT. Wij brengen wekelijks automatische updates met optimalisaties en verbeteringen uit, zonder onderbreking van uw werkzaamheden. Ook helpdesk-ondersteuning en de opslag van uw gegevens zijn standaard inbegrepen in onze dienstverlening.

Wat betekent een eventuele overstap naar BaseNet voor u?

  • BaseNet is een online (cloud) oplossing met helpdesk ondersteuning
    • Optimaal beveiligd (versleutelde verbinding en encryptie)
    • Back-ups, updates en servicedesk ondersteuning standaard inbegrepen
    • Altijd en overal direct inzicht in alle dossier- en kantoorgegevens
    • Mobiel werken met de App
    • Wekelijkse updates en vernieuwingen
  • BaseNet biedt naast de bij u bekende functionaliteiten uit een advocatenpakket ook tal van extra toepassingen, zoals:
    • Een geïntegreerde email-koppeling met stopwatch functie
    • Geïntegreerd Document Management System (DMS) en Customer Relationship Management (CRM)
    • Cliëntenportaal
    • Telefoniekoppeling (voor calls vastleggen binnen het digitaal dossier)
    • Geïntegreerde boekhoudmodule en managementrapportages
    • Standaard processen vastleggen in workflows
    • Digitaal rechtsgeldig onderteken van documenten
    • Administratiemodule of een koppeling met uw Exact Online of Twinfield administratie
    • Betaallinkjes in uw digitale facturatie
    • Etcetera, etcetera..
  • Bij BaseNet betaalt u een licentie voor iedere gebruiker:
    • U heeft geen kostbare IT infrastructuur nodig (servers, opslag, hosting, systeembeheer, etc.)
    • Een computer met Microsoft Office en een internetverbinding is voldoende om volledig met BaseNet te werken.
    • BaseNet migreert naadloos uw data uit verschillende pakketten en heeft veel ervaring op dit gebied. Desgewenst bieden wij uiteraard ook referentieklanten.

Overstappen naar BaseNet in 5 simpele stappen.

De overstap naar nieuwe software en een andere manier van werken gaat uiteraard gepaard met vragen. Wij hebben dankzij jarenlange ervaring in uw branche veel ervaring opgedaan met zowel de overstap van verschillende software-pakketten naar BaseNet en bij het begeleiden van nieuwe kantoren. De overstap naar BaseNet bieden wij daarnaast tegen een vergoeding aan.

Omdat een goede voorbereiding essentieel is en u in een later stadium veel tijd kan schelen, doorlopen wij doorgaans de volgende stappen:

Uw vaste aanspreekpunt voor de overstap naar BaseNet neemt contact met u op om een overstapdatum te bepalen.

  1. Samen stelt u definitief vast welke gegevens er overgezet worden van uw huidige systeem.
  2. Het vaste aanspreekpunt neemt contact met u op om gewenste instellingen en rechten met u te bespreken.
  3. Uw gegevens worden in uw nieuwe BaseNet-omgeving ingevoerd.
  4. Uw BaseNet-accounts worden klaargezet, dit duurt circa 1 dag. Hierna kunt u direct inloggen in uw nieuwe BaseNet omgeving

Voor diverse softwarepakketten uit de advocatuur is standaard een import of dataconversie beschikbaar. Ook zijn er importmodellen voor onder andere relaties, agendapunten en uren in Excel beschikbaar om diverse gegevens te kunnen importeren. Daarnaast kunnen wij in de meeste gevallen de inhoud van uw huidige mailbox en agenda uit Outlook importeren.

Wij converteren regelmatig gegevens vanuit onder meer onderstaande pakketten naar BaseNet Advocatuur: 

  • Legal Eagle (KSU / SDU)
  • Fidura (Wolters Kluwer)
  • Kleos (Wolters Kluwer)
  • CClaw (Clip Consultants)
  • Cicero (INFORMA Europe)
  • Advocaat Centraal (Centralservices)
  • Trivium (Fortuna)
  • Legalsense (Legalsense)
  • Next Matter
  • Urios

In house en online traingen

Om u en uw collega’s te leren met BaseNet te werken, geven we regelmatig webinars. Deze zijn gratis te volgen en leggen duidelijk uit hoe u met BaseNet moet werken. Als u wilt kunnen wij tevens tegen een vergoeding een training op uw kantoor komen geven.

Eerst zien, dan pas geloven? Dat kan natuurlijk, vraag een gratis proefaccount aan. U zit nergens aan vast en we maken ook graag een afspraak met u voor een persoonlijke (online) demonstratie.

    Start vandaag nog met BaseNet Software

    Wacht niet langer en ervaar zelf de voordelen van BaseNet voor de advocatuur. Neem vandaag
    nog actie en ontdek hoe onze software uw advocatenpraktijk efficiënter en productiever kan.

    Waarom BaseNet?

    Gebruiksvriendelijkheid

    Gebruiksvriendelijke interface, vereenvoudigt taken, optimaliseert tijdregistratie voor juridische efficiëntie.

    Toegankelijkheid

    Toegankelijke software voor efficiënt dossierbeheer en verhoogde factureerbare uren.

    Snelheid

    Snelle toegang, moeiteloze bediening, maximaliseert productiviteit in juridische praktijken.